Background

Wednesday, November 20, 2013

Guitar :)

Saya teringin sangat nak main guitar. Nampak macam main2. Tapi yaa..i really want to do. Bukan main2. Penah saya utarakan niat nak beli guitar kat parents saya. Parents saya tak menghalang. Cuma itu kehendak. Bukan keperluan. Betul jugak. Lagipun kalau saya belajar main guitar sekarang, belum tentu saya boleh commit betul2 untuk belajar sebab sekarang terlalu banyak commitment. Plus, tak seronok la beli guitar guna duit parents. Viva tu pun dah cukup la untuk saya. InsyaAllah one day, saya yakin. Saya akan belajar jugak main guitar. Even da kahwin n beranak pinak. erk? ahaa...


p/s: Dulu2 saya join kelab muzik kat sekolah rendah. Mainkan muzik and perform dpn audience waktu hari kantin sekolah. Rindu waktu tu. Dulu zaman kecik2, main2 alat2 muzik ni orang sangat suka lihat. Sebab budak2 yang main, so comel and menarik sebab tak ramai budak2 pandai main alat muzik. Nowadays, da ramai.

No comments:

Post a Comment